16 aug. 2011

Nu e super-oferta, dar totusi...

Deoarece m-am saturat sa o vad pe Maria Dinu (cine o mai fi si aia, ca nu am vazut-o facind sex pe Vaporul Iubirii) si pastilele ei de slabit din supa de varza in bannerele de la Google Ads ori de cate ori intru pe pagina mea de blog, m-am hotarat sa renunt la bannere (oricum nu castigam nimic din ele, vizitatorii mei sunt prea destepti pentru pay-per-click).
Dar fiindca se vede prea nasol blogul fara ceva imagini laterale, dau sansa oricarui blogger bacauan, incepator (ca la ce numar de vizitatori am, ceilalti nu sunt interesati), sa puna un banner pe blogul meu moka, free, gratis, pe degeaba.
Cei interesati, trebuie doar sa-mi trimita mail cu codul bannerului. ;-)

0 comentarii:

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP