9 aug. 2011

Trolling

Arhi a descoperit un Iphone 5 aparut deja de vanzare pe Okazii.ro. El crede ca e spam, altii isi dau cu parerea ca ar fi o chinezarie, nimeni nu ia in calcul ca romanul l-ar fi putut fura chiar de la Steve Jobs :-)

Am observat la unii bloggeri bacauani cu influenta ca nu au butoane de trecere dintr-un articol in altul si e necesar sa dau back din pagina pentru a putea intra pe un alt articol. Ar fi foarte utile!

Cand s-au bulucit turistii pe litoralul romanesc, a venit ploaia. Cabral da argumentele pentru care ar fi de preferat "Balgaria". Au inceput sa-mi misune prin cap si mie cateva idei despre lipsa asta de turisti in tara frunzei (ca tot avem expresii ca tara lui Papura Voda, Voda prin loboda) ministresei de turism, dar le las sa se decanteze si le pun pe blog mai tarziu.

De ce mama aluia mic si negru imi tot apare mesajul "This Connection is Untrusted" cand vreau sa ma loghez pe feisbuc? Am antivirusul la zi, cu licenta si firewall, dar habar nu am de chestiile astea web.

0 comentarii:

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP