6 ian. 2011

Si eu sunt o cioara

Sunt unul dintre miile de cititori ai blogului lui Cabral. Mi s-a parut un tip ok de la primul articol, m-a incurajat cand am avut nevoie, am ras cu el cand se autoironiza in privinta culorii pielii, e alaturi de toti cei aflati in dificultate, e mai mult decat o persoana publica, e un prieten. Nu ai cum sa nu-l simpatizez!
De aceea am ramas consternat cand am auzit aici ca oligofrenul de Florin Petrescu de la Vacanta Mare, care nu a jucat doar rolul de retardat Axinte, ci s-a interpretat pe sine, s-a gasit sa faca “glume” la adresa lui Cabral pe un post public, cu acceptul tacit al realizatorului emisiunii (daca nu v-ati prins, e vorba de Brancu, alt fomist).
Nu ca ciorile ar fi niste vietati fara insemnatate, la urma urmei au si ele rolul lor pe pamant, sunt unii dintre sanitarii ecosistemului, dar e o rusine sa cataloghezi un om doar dupa culoare pielii. Atata timp cat tu nu ai ridicat un deget pentru a face tara asta mai frumoasa, nu ai ajutat un copil aflat pe patul de spital, nu lasi nimic in urma ta, nu ai dreptul sa judeci.
De aceea prin postul asta ma declar solidar cu Cabral. Si eu sunt o cioara! Nu sunt negru, dar traiesc in tara asta, printre ciori!

PS. Daca Dumnezeu ar fi fost cioara, pesemne ca mama lui Petrescu nu ar fi putut procrea!

0 comentarii:

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP