24 ian. 2011

Simona Sensual - studiu de caz

Cu ocazia curateniei de primavara (desi iarna nu se lasa fugarita), mi-a cazut in mana o revista Tabu din urma cu 2 ani, revista cu care nevasta-mea se mai amuza intre 2 ciorbe, o tocanita si desertul cu care  isi batea joc de silueta noastra. Publicatia ar fi trecut la maculatura (fiindca suntem fani GreenPeace) daca nu vedeam pe coperta ca detine un important interviu cu Simona Sensual(a). Interviul original il puteti citi aici, eu postez o analiza pe text.
Dupa cum spune publicatia, "Simona Sensual s-a luptat să-şi câştige un loc de frunte în imaginarul erotic românesc şi noi suntem de părere că a reuşit. Fostă olimpică la matematică, Simona şi-a dat seama că poate profita de trupul său ascunzându-şi mintea strălucită, astfel că a pozat goală, a prezentat emisiuni TV, a cântat cu Adrian Minune, organizează petreceri şi prezentări de modă. Ba mai mult, ţine un blog de „idei filosofice şi filozofice”, cum îi place ei să spună."Nu stiu cat s-a luptat Sensuala, pesemne e greu sa razbati printre cearceafuri pana in fruntea imaginarului erotic, mai usor era sa ajunga direct in varf... M-am minunat cat de bine a reusit sa-si ascunda mintea cea stralucita (eu chiar am crezut ca nu are deloc!)
Tabu: Te îndrăgosteşti des?
Simona: Nu mă îndrăgostesc des, dar când o fac, durează. Cred că este un defect al meu.
Avand in vedere ca din momentul in care a intrat in atentia presei, a schimbat cativa barbati, potentati financiar, e cert ca inca nu s-a indragostit pana acum!
Tabu: De ce vrei să te măriţi?
Simona: Ca orice fată la vârsta de 25 de ani, presată de societate, trebuie să mă mărit.
Aici tre sa recunosc ca societatea sta cu gura numai pe fata asta. Ce jafuri armate, ce reduceri de salarii si pensii, alea sunt fleacuri. Maritisul Simonei Sensual e subiectul de importanta nationala, dezbatut pana si in intalnirile la varf romano-ruse (cred ca stiti ca bunicul ei a fost de origine rusa).
Tabu: Ce înseamnă dragostea pentru tine?
Simona: Dragostea pentru mine este un ceva sacru, este singurul mod de a te detaşa de teluric şi să poţi să tinzi spre spiritual. Îmi dă putere să muncesc, îmi dă aripi să zbor, îmi dă încredere în propriile forţe, simt că trăiesc.
Deci, daca s-ar indragosti, duduia ar fi cu capul in nori tot timpul, ar munci in fabrica de confectii la rupt ate  masculilor sau in atelierul de lacatuserie la slefuit bara cu mai mult spor. Cu ocazia asta i-am raspuns si  celor  care nu stiau ce presteaza oama muncii.
Tabu: Care e diferenţa dintre dragoste şi sex?
Simona: E o mare diferenţă, dragostea te face să pluteşti, sexul te face atlet.
Sa se sesizeze cineva si sa o recruteze pentru viitoarele olimpiade si campionate de atletism! Sigur va creste rezerva de aur a tarii si, in plus, ne aduce si beneficii ca imagine!
Tabu: Dar legătura dintre ele?
Simona: Legătura este biologică, ambele fiind nevoi biologice.
Tabu: Tu îţi pui problema minte-corp?
Simona: În ce raport le vezi pe cele două? Nu îmi pun problema minte-corp, deoarece nu există nici o problemă cu niciuna dintre ele.
Eu ii recomand sa se mai gandeasca si, eventual, sa-si repete analizele medicale (inclusiv cele dermato-venerologice). Nimeni nu este perfect, cu atat mai putin un model pentru publicatiile de masculi infierbantati.
Tabu: De ce ai ales să pozezi goală?
Simona: A fost o modalitate de a mă trata de inhibiţie şi timiditate.
Aiurea! E mai usor sa pui mana pe un fraier cu bani cand apari despuiata prin toate ziarele, decat daca te apuci sa studiezi la Conservator.
Tabu: Cum îţi place să faci dragoste?
Simona: Îmi place să fac dragoste cum vreau eu.
Asa ca doritorii sa se abtina! Sa va dispara din gand fanteziile cu piele, catuse, vibratoare sau mai stiu eu ce! S-ar putea ca fata nu numai sa vrea banii inainte, dar sa si vrea pe datorie! Adica sa-i ramaneti si datori dupa ce beneficiati de serviciile ei. Si daca o mai fii si focoasa, luati bataie ca nu faceti treaba buna (ati vazut ce a patit Mirco cu regina R'n'B, Cristina Spatar)!
Tabu: Ce întrebare ai vrea să ţi se pună şi nu ţi-a pus-o nimeni?
Simona: Cum reuşesc să rămân în picioare după atâtea piedici şi răutăţi ale oamenilor?
Tabu: Şi cum reuşeşti?
Simona: Sub lumina reflectoarelor, nu mulţi cunosc valoarea lui PI. Şi mai puţini ştiu teorema lui Pitagora. Reuşesc prin credinţa în Dumnezeu. Pupici!
Intrebarea e gresita din start, fiindca fetei i-au pus-o mai multi! Cat despre ramanerea in picioare, nu inteleg ce legatura are lichefierea creierului sub caldura reflectoarelor, valoarea numarului Pi si teorema lui Pitagora, cand eu credeam ca a reusit sa ramana la verticala tocmai datorita "tepelor" in care s-a asezat! si care au sustinut-o Dar cu pupicii din final m-a spart de tot! Ce mai, curg in valuri! Nu as vrea sa-i cunosc prin intimitatea pupicului tot trecutul glorios!

0 comentarii:

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP