1 iul. 2011

Vrei sa cumperi o casa?

Atentia mi-a fost atrasa de un anunt pe un blog pe care am ajuns intamplator. Fiind interesat de investirea unor banuti adunati in timp, pentru care BCR-ul imi ia mai mult comision decat imi da dobanda, am intrat sa vad minunea (se stie ca, de multe ori, lucrurile vandute de urgenta, sunt scoase la mezat la preturi subevaluate, fie ca proprietarul are nevoie de bani, fie ca bunul are ceva probleme).
Nu mica mi-a fost mirarea sa vad un vanzator corect si bine intentionat, care nu doar ca a pus fotografii cu casa finalizata, ci a postat cateva imagini si din timpul constructiei sale.
Care poze nu prea arata cum trebuie, daca ar fi sa ne luam dupa sfaturile structuristilor si dupa cerintele din orice proiect de rezistenta. Ba inclin sa cred ca nu a fost respectat nici un proiect de rezistenta, iar dirigintele de santier a lipsit cu desavarsire, daca ne uitam ca etrierii pentru stalpi sunt pusi din loc in loc, aleator, si nu la maxim 15 cm unul de altul, cum cer normativele (spre capetele stalpului distanta trebuie sa ajunga la 10 cm), cele patru sarme puse in stalpi mi se par foarte firave, desi constructia pare a fi portanta, iar rosturile intre caramizi sunt cam mari.
Iar asta am observat dintr-o singura imagine, facuta parca cu un telefon mobil, desi nu sunt de meserie...
Nu stiu ce segregari au fundatia, stalpii si placa, cum au fost ziditi peretii (din 2 in 2 randuri de caramida e recomandat a se pune agrafe intre zidarie si stalpi) sau cum s-a facut acoperisul...
Vrei o vila? Ai grija pe ce dai 65000 de euro!

0 comentarii:

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP